onsdag 21 november 2007

Magsjuka!!!

Cassandra gnydde till, hostade lite & sen kom kaskaden!!

Kl elva igår kväll när jag & Anders precis skulle krypa ner och sova så började hon att kräkas. Lillkroppen darrade vid varje hulkning och hennes ögon var panikslagna! Ja vad kan man göra annat än att trösta medan ens eget hjärta går sönder av kärlek. -Stackars mammas lilla älskling!
Å vi som ska åka till Linda & Arvid på fredag... =( Hoppas hoppas att vi inte blir smittade så kanske vi kan åka ändå, OM vi får komma för Linda dvs? Förutom mig så vet jag ingen som är så rädd för magsjuka som Linda. Vi får helt enkelt vänta & se,*rys*

Idag har Cassandra "bara" feber (39grader) och vi ligger i soffan och tittar på "Barnen i Bullerbyn", rätt så mysigt faktiskt.....




3 kommentarer:

Frank och jag sa...

Hej Maria! Kul att du hakat på och du klarade ju av det helt själv också, inte var det så svårt? Trist att lillflickan har magsjukan, hoppas verkligen att ni blir friska så ni kan åka till Tärnsjö. Vad besviken Linda ska bli annars, så himla typiskt.... Ska bli roligt att följa er här och det kommer att kännas som om vi träffat varandra fast vi inte gjort det. SKOJ!

Frank och jag sa...

Ett tips, om du går in under inställningar och ändrar kommentarinställningarna så att alla får skriva så slipper man logga in varje gång o de som inte har ngt konto kan också skriva. KRAM

Livet i byn sa...

Hallååå, pratade nyss i luren, bra att du också har en sida, det är så kul att följa varandra i de små sakerna som händer i vardagen. Jag tycker att ni ska komma på fredag, hoppas och längtar../Linda