onsdag 21 november 2007

"sideboard" montering

Idag när Anders kom hem från jobbet hade han med sig vår nya skänk eller sideboard som det oxå heter. Cassandra som legat febrig i soffan hela eftermiddagen lyste upp rejält när pappa & morbror Ulf klev in genom dörren. Sedan har hon varit pappas lilla hjälpreda ända fram till läggdags och pysslat & skruvat med honom för att montera möbeln.

Det blev jättebra tillslut och det ska bli så skönt att få lite mer förvaring. Den ska stå i vardagsrummet, inte för att jag vet riktigt var gränsen mellan kök och vardagsrum går eftersom planlösningen är så öppen, men jag kallar det för det iallafall =)

Vi hade även beställt en svart tvbänk på Boom i Birsta men den hade såklart inte kommit, suck. Min vanliga otur bara för att man vill så himla gärna!

Nu ska jag gå & knyta mig, gäsp.....




2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Vad fint det blev!

Anonym sa...

Hej! Har du glömt bort att du har en blogg? Jag vill läsa och titta på bilder. KRAM