onsdag 28 november 2007

Nationalsången

Varför tackar jag JA när jag blir så nervös så magen översvämmas av fjärilar och hjärtat tok bultar? JO för att jag älskar kicken som det ger när sången e över och jag märker att det nog inte lät så pjåkigt ändå =) Knäppa mig *skratt*

Till saken hör att Jonny som är Timrå IK,s läkare och därtill ansvarig att fixa någon som sjunger nationalsången varje hemmamatch har ringt mig till och från i flera år och jag tar alltid till ngn ursäkt för att slippa. Nu sa jag att jag skulle ställa upp *gaaaa
Jag har sjungit en gång tidigare men då jag på skakiga ben gick ut på isen, iförd timrå-tröja och skulle ta ton så fungerade inte micken!!!! Då räddade klacken mig och började att sjunga för full hals men lite pinsamt var det ändå. Jag hoppas inte att det blir så igen =(

*pirrigt*

2 kommentarer:

Livet i byn sa...

Åh, vad roligt!!! Du behöver inte vara nervös, du är ju en stjärna.....
När blir det, vilken match? Kramis

Frank och jag sa...

SKoj, jag skulle vilja åka på matchen bara för att höra dig sjunga. När bli det undrar jag också. KRAM