måndag 19 maj 2008

NYGIFT!

I torsdags kom jag hem från Mallorca som en gift kvinna! ;0)



Ja ni hör ju hur stort det låter... vuxenpoäng så det skriker om det *skratt* Det känns overkligt och konstigt men också hur bra som helst! Nu är vi en riktig familj, jag, Anders & Cassandra.






Vädret på mallis var skit rent ut sagt! Vi fick 4-5 soldagar utav 11, så det var surt. Men på bröllopsdagen så sken solen från en klarblå himmel iallafall!

Cassandra förstod inte riktigt vad mamma & pappa gjorde under vigselakten? Hon gick omkring och frågade i ett i ett "vad står ni där för" & "vad ska vi göra nu"! Detta ledde till att både jag och Anders kom av oss när vi avlade våra löften & började fnittra som två småbarn!




Victoria och Rikard som var med som vittnen filmade alltihopa och det är värt mycket såhär i efterhand att kunna visa för vänner & släkt.



kram / Maria Ringh

5 kommentarer:

Frank och jag sa...

Men hej, GRATTIS- jag visste ingenting- får gåshud och blir sentimental på ngt sätt. GRATTIS igen!!! Ni ser jättefina och lyckliga ut!

Anonym sa...

Grattis! Så fina ni var!

Anonym sa...

Jättegrattis!! Fick höra det av Elisabeth på fotbollen i fredags, måste ha missat när det stod i tidningen! Ni ser så där pirrigt lyckliga ut, härligt! Sköt om er! Kram kram Anette och Tilde

Anonym sa...

Åh vad fina kort, ska bli kul att se filmen. Längtar tills på lördag :) Kram Linda

Anonym sa...

Grattis, grattis! Funderade när jag såg i dopbladet att du bytt namn, för jag hade inte hört ngt om bröllop. Skojigt =) Kramis Sara E